divendres, 11 de juliol del 2008

PARIDA 6

Hola, xics i xiques, i’m the ‘Backyard boy’ one altra vegà, ja vaig per la 6ª, i pareix que escomencí ahir. Ara estic buscant feina de lo que siga, mentre no pille una abuela rica que encara estiga més desesperà que jo, aixina que vos envie el meu currículum pa vore si me trobem faena encara que siga en un cantó.
Nom: Blas ‘The Backyard Boy’ Fuentes
Sexe: Poquet... menos que poquet, ja fa tant de temps que ni m’enrecorde.
Idiomes: Si recordes el meu nivell d’anglés, passa a la següent. Si no el recordes, guait (d’esperar, no el color blanc) a (1, no la preposició) minit (de temps, no xicotet), plis (de per favor, no de pixar ni del plis plas de les galtaes)
Lloc desitjat: President o alguna cosa semblant, més o menys un lloc en què tots i totes me llepen el cul. Seriosament, el que siga, si puguera elegir no demanaria treball en aquesta empresa.
Salari desitjat: 60.000 euros a l’any, més comissions, més accions, més dietes, més un cotxe... En el cas de no ser possible, fes-me una oferta i l’acceptaré.
Formació: Sí que em diuen que estic ben format, de cintura cap amunt i de cintura cap avall encara més. Tinc uns peus preciosos.
Darrer lloc de treball: Puteao i maxaca de tots els companys de feina.
Salari: Menys del que em mereixia i necessitava
Major èxit aconseguit: Comprar 24 cafés de memòria i dur-los a l’empresa sense caure’m ninguna gota.
Motiu per deixar-lo: Vaig veure un esclau negre per la TV i vivia milor que jo.
Horari disponible: El que siga, però millor si són menys de 12 hores al dia.
Preferència horària: Treballar 4 hores a la setmana i cobrar com si foren 40.
Tens alguna habilitat especial?: Sí, però millor seria parlar-ho en privat. Saps l’acudit del millor cambrer del càmping nudista?
Podem posar-nos en contacte amb el teu cap actual?: Mira a vore si m’ha fet cas i està en la merda.
Tens algun impediment físic que t’impedisca alçar més de 3 quilos?: Dependria de què, si és del que em pense i no me pilla ningú, enseguida.
Tens cotxe?: Cotxe sí, que vaja ràpid és una altra cosa. Definim-lo com una bici de 5 places que va a gasolina.
Has rebut algun premi o menció especial?: Del banc i de la Guàrdia Civil, una montonà, però no sé si et referiràs a això.
Fumes?: Dels meus anteriors caps, tots els dies.
Què t’agradaria fer en els pròxims 5 anys?: Conèixer a la Jal Berri (com s’escriga, l’anglés deixem-lo estar), que me retire a una illa del Carib, que ens passem el dia fent-ho i que me done moltíssims diners tots els dies.
Jures que tot és veritat?: Sobretot les 4 últimes.