dissabte, 12 de juliol del 2008

PARIDA 21

Açò ve donat per confusions que pareixen tretes d’una pel•lícula d’Alfredo Landa, però no, les he fet jo.

Una vegada tenia una nóvia que no tenia un conill,sinó una llebre [la llebre és més gran]. La vaig conéixer per Internet, i m’atragué des del primer moment, ja que em va dir que tenia uns llavis ben grans. Quan quedàrem en persona per fer cotxinaes li vaig dir que no tenia morro, i s’abaixà les bragues i... i tenia raó. I també tenia un d’allò que no gastava tampons de tan gran que el tenia, sinó que gastava un corró (el morter) enrotllat amb cotó.
I jo m’abaixí els pantalons i li diguí que ara veuria una escopeta. Sí, de canons retallats.- em respongué. Però quedàrem en pau quan em digué que li agafara els melons, i jo li agafí els cocos (de durs, lletjos i peluts). I em tocà els ous, però em digué que m’anava a xuplar les querilles, perquè estaven tot raros i arrugats.
I m’amorrí allí baix i comencí a moure la llengua. Se’m posà un pèl a la llengua... ara ja entenc la dita popular de “Ofega més un pèl de figa que la maroma d’un barco (o era que tira?)”. I després baixà ella. Menja botifarra- diguí. Serà llonganissa de pasqua- digué ella.
Quan li l’estaquí, allò pareixia una campana. Però no perquè tocava d’alegria. Era perquè entre que jo tinc poquet, i aquella molt... fins i tot feia eco a cada colpet que pegàvem. La xica digué:
- A això que tens entre cames no sé si anomenar-ho la torre de Pisa o la torre bessona.
- Per què són uns monuments?- responguí jo.
- No, perquè no sé què és pitjor, que estiga torta o que siga una cosa que es creme tan ràpidament i es desplome tan de pressa.