dissabte, 12 de juliol del 2008

PARIDA 17

Si no saps com és la personalitat oculta del ‘Backyard Boy’ sols et diré que:
Sóc més perillós que... l’equip de waterpolo dels Gremlins
Sóc més perillós que... Bisbal de ‘tripi’
Sóc més perillós que... Mac Guiver amb una caixa de xiclets
Sóc més perillós que... Ronaldo en una festa d’aniversari
Sóc més perillós que... Michael Jackson en un institut
Sóc més perillós que... quedar-se tancat en un ascensor amb Freddy Mercury i Antonio Gala
Sóc més perillós que... Ernest de Hannover a una barra lliure
Sóc més perillós que... un centre del camp format per Gattuso, Albelda i Gravesen
Sóc més perillós que... anar a donar una volta en moto amb Sete Gibernau
Sóc més perillós que... anar a donar una volta en cotxe amb Carlos Sainz
Sóc més perillós que... jugar a polis i lladres en el Caparrós de Furor i en Quim Monzó
Sóc més perillós que... Darth Vader amb un megàfon i un Ventolín
Sóc més perillós que... una classe d’anglés feta per Belén Esteban i la Terremoto de Alcorcón
Sóc més perillós que... Espinete ballant break-dance
Sóc més perillós que... Rossy de Palma en Corporación Dermoestética
Sóc més perillós que... Grissom en un ‘cuarto oscuro’ amb un tros de cotó
Sóc més perillós que... anar a l’oculista amb El Dioni, Leticia Sabatar i Fernando Trueba
Sóc més perillós que... els meus amics i jo amb una botella de cassalla a mà
Sóc més perillós que... fer-li una neteja de pell a un leprós
Sóc més perillós que... Gollum en la clínica d’un psiquiatra
Sóc més perillós que... deixar assoles a James Bond en una reunió de feministes
Sóc més perillós que... si un dia anara Alien a ¿Dónde estás corazón? i fera enfadar a la Patiño
Sóc més perillós que... Aragonés en un karaoke
Sóc més perillós que... un fill lleig de Carles d’ Anglaterra i Camilla Parker Bowles
Sóc més perillós que... traure una foto de la novia en una pel•lícula americana de guerra
Sóc més perillós que... que te bote l’airbag del cotxe i estigues fumant
Sóc més perillós que... ta mare li ensenye a la teua parella el vídeo de quan complires set anys
Sóc més perillós que... escoltar un disc de Julio Iglesias
Sóc més perillós que... dutxar-se en el vestuari del camp de futbol del meu poble, que has d’entrar amb espasa, ‘xubasquero’ i una espasa perquè allí està la fàbrica nacional de ‘hongos i setes’. Des d’ací els transportem a tota Esspanya i part de l’estranger, que estan molt ben criaes, que val més la pena botar-se-les que pegar-li la volta, que quan vas a xafar-les te parlen de vosté i te xillen, que un dia m’aparegué de dins d’una Papà Pitufo en bicicleta, que si la xafes et quedes apegat al terra i t’han de traure en ‘soplet’ , que n’hi ha una que és tan vella que va prendre la comunió amb mi, que... si vols saber què és la por, DUTXA’T A SOLLANA
Sóc més perillós que... ser dona i viure en la finca pintada com un puti-club on tinc el garatge
Sóc més perillós que... dutxar-se amb Prince i George Michael i que se’t caiga la pastilleta de sabó
Sóc més perillós que... traure la foto de la núvia en una pel•lícula americana de guerra
En fi... Sóc més perillós que el teu pitjor malson. Vull una xicona, que tinc la mà que parec un jugador de galotxa, però si algun dia estic en un local amb poca llum i borratxo, jo de tu no em donaria l’esquena. Bé, seriosament, eixa xica que està enamorada de mi, ara quan em demane d’eixir, ja la coneixereu, que com ara m’he fet un mig esportista amateur i em pose desodorant, ara estic sempre amb vint, o trenta, xiques al damunt perseguint-me. Preciositat, aprofita’t, si vols estar amb un superdotat, i amb un coeficient d’intel•ligència prou alt també.