dissabte, 12 de juliol del 2008

DONACIONS PER A MI

Hola! Em diuen Blas Fuentes Benito i necessite ajuda.
Estic malalt de la síndrome del negre Maurice (xavalín, que tu saps qui eres, mai et perdonaré que m'ensenyares el video) i de la malaltia dels sexy-pantalons-Levi's (preciositat rubia, te'n recordes de la foto?); les quals me provoquen un creixement desmessurat del penis, també anomenat membre viril, que em causa moltes molèsties quan camine ja que se'm tropesa amb el genoll. I, a banda d'açò, aquestes malalties tenen altres efectes secundaris nocius, com són:
1- Quan em pose en erecció es produeix una falta en el reg sanguini a tot el cos que em provoca desmais.
2- De vegades, quan esternude, si estic empalmat, em pegue amb el penis un colp al cap, el que provoca que més d'una vegada ja m'haja fracturat el cap per tres costats.
3- M'és impossible córrer (esta és vertadera, perquè em passà) voltes a peu amb malles o pantalons semi-ajustats, perquè si a la carrera pille ben a prop una xica molt templà i amb una equipació molt ajustada, em pose 'burro' i sembla que duga una botelleta amagada.
4- Si vull mantindre relacions sexuals, a banda del problema que tinc jo que he dit al punt 1, també tinc el problema de no ofegar a la xicona, perquè el dia que em vaig gitar amb una xicona que no passava del metre i mig, quan li la claví fins el final... allò pareixia un alien, eixint-li tot allò per la boca. Quina por!
Per tot açò demane que em feu un donatiu al meu compte bancari de Ruralcaixa (aneu al banc i poseu 10 € com a mínim) per a poder operar-me i llevar-me els 20 centímetres que em sobren. Moltes gràcies.
P. D. Si vos vau creure el xec de 100 € de Mercadona, que van a llevar el Messenger i que hi ha tants xiquetsmalalts, no em reclameu res, si sou ignorants no és la meua culpa (basat en un correu rebut hui). El pròxim intentaré que siga en powerpont per a celebrar que en duc 30...