dimarts, 29 de juliol del 2008

PARIDA 36

(Açò ve de coses que em diu la gent bé perquè em coneix [la 2ª] o perquè m’ha vist despullat 1ª], però no s’ho cregau al 100%)

Em diuen ‘3 en 1’ perquè... ho arregle tot i perquè tinc els collons i el ‘mandao’ tan apegats que pareixen un assoles.
Em diuen ‘4X4’ perquè... sóc un tot terreny i perquè en repòs me mesura això.
Em diuen ‘5 contra 1’ perquè... sempre que me jugue alguna cosa m’ho aposte a 5 contra 1 i perquè...i perquè...i perquè...i perquè...i perquè sí.
Em diuen ‘el truc’ perquè... després d’un bon rato en companyia sempre m’acabe fent la mà.
Em diuen ‘la torre de Pisa’ perquè... l’única gràcia que té és que està cada dia més torta.
Em diuen ‘el toballero’ perquè... puc aguantar un barnús banyat sense mans... bé, que estiga sec... bé una tovalla... una tovalleta... millor un gorro i prou.
Em diuen ‘mà dreta’ o ‘segona mà’ perquè... per a qualsevol cosa que em demanen sempre estic disposat a ajudar, i perquè ja me veuen la cara de no tindre nóvia (la meua parella és alemaneta) i de tindre amant (la segona mà, d’esquerres, perquè la dreta descanse).
Em diuen ‘la filla del Manolo Gallardo, la Manola Gallarda’ perquè... perquè... perquè... perquè... perquè... perquè sí.
Em diuen, segons versions, “l’Anglomá, el Thuram o el Makélelé” perquè... ni sóc negre ni jugue bé a futbol, o siga que imagineu-se (segur que ja esteu pensant en una pastilla de sabó, eh?).
Em diuen ‘el mono narigudo’ perquè... d’estar pensant sempre en el mateix, el nas a cada dia se m’està quedant en forma de... busqueu la foto al google, però almenys eixe mono tindrà molt contenta a la dona.
Em diuen ‘el David Copperfield’ perquè... tinc uns dits que fan màgia.
Em diuen ‘el Gene Simmons, el cantant-baix de KISS’ perquè... tinc una llengua que... que... que... que a les nóvies les tinc molt contentes.
Em diuen ‘l’extintor’ perquè... la tinc grossa, gran i roja, sempre està carregada i disponible, i a la que em toquen me pose que m’ix fum.
Em diuen ‘l’endoll’ perquè... a la que veig un forat on clavar-me, m’encenc i vaig com la llum.
Em diuen ‘el germà de Ana Torroja, el Ano Torrojo’ perquè... per una mala època que estiguí a la presó i se’m caigué la pastilla de sabó (redolííííí... Un petrifax! Super3, fiuuuu!!!!)
Em diuen ‘el dimoni’ perquè... tinc un rabo que m’arriba més avall del genoll, i de les banyes, no parlarem, s’hauria de preguntar a la meua ex, però si l’heu vist en persona, segur que no.
(L'acudit és de Dan Aykroid, no meu) Em diuen ‘la morsa’ perquè... tinc el segon òrgan reproductiu (per dir-ho finament) de tots els mamífers. El primer, el podeu veure a una peli per a majors de 18 anys... Ie, fins el genoll, ho jure.

I de premi, algunes coses no reals que li dic jo a alguna gent, que no se’m poden aplicar a mi (la gent que em coneix ho sap), però que per no resultar ofensives no diré noms, però sí que en diré una perquè la gent de Sollana es guie d’on ho he tret:

El bar d’enfront de ma casa li canviaran el nom pels ‘Font Vella’, perquè no pesen els grams, sinó els quilos. (No cal que vos diga de què)
Em diuen ‘El Morse’ perquè... després d’una ratlla o dos sempre em ve el punt.
Em diuen ‘Elvis Presley’ perquè... al contrari que ell, la gent es pensa que estic més mort que viu.
Em diuen ‘l’Aznar’ perquè... estic tot el dia enganxat a la Botella.
Em diuen ‘el passavaperallídecasualitat, tot junt i ràpid ‘perquè... tinc una cara d’empanat i de no enterar-me de res que espanta.