dissabte, 12 de juliol del 2008

PARIDA 14

PER QUÈ NO LLIGUE???

Un dia anava caminant pel carrer quan, de sobte, m’aparegué la Salma Hayek amb una mamella fora, un mugró que deia "tens fred o és que t’alegres de vore’m?", i també amb el dit cor a la boca, xuclant-se’l com si fóra un calippo i se li n’anara la vida en això. Jo pensí, - crec que hui sí que lligue-, i vaig dirigir-me cap a ella; però no sé per quin motiu, canvià el semblant de la cara i em preguntà si hi havia algun hospital a prop, que s’havia xafat el dit amb un martell i que la sil•licona del pit li feia mal. Així que me n’aní a casa, continuant amb la cançó que estava cantant a tota veu mentre s’arrimava eixe "bellessssón": Locomía, moda, moda locomía. Necessite saber què va fallar.
Altra nit, de festa al Carmen, se’m creuà una xicona d’estes que m’agraden a mi: amb carn per tots llocs, cabells curts o no massa llargs (a ser possible amb dues cuetes del tipus col•legiala), una cara normal però boniqueta, i si és al•lèrgica a la ceba o igual de potrosa que jo per menjar em case amb ella però ja. Em va dir: "M’he deixat les claus a casa, els meus pares estan de viatge i no tinc cap peça de roba per a dormir... sols necessite un lloc al teu costat o damunt teu". Naturalment li vaig dir que es buscara un altre lloc, que jo no sóc ninguna ONG. També tinc mala sort, en lloc de trobar-me una xicona que em diguera si volia gitar-me amb ella, em trobe una que em vol esclafar i ocupar-me mig llit. Ja és prou xicotet el meu llit, que deuríem d’haver estat tota la nit ‘arrepretats’ per no caure’s, com per llevar-me moviments. Necessite saber què va fallar.
Una nit, em tirà la canya la nimfòmana de Sueca, que seria una mescla de Chuky, Pipi Calzaslargas i Pozí, d’uns 40 anys. Peguí a fugir... (Aquesta va ocórrer de veritat, que també és mala pata).
Una nóvia que tinguí em va deixar perquè deia que li exigia massa, i jo només volia que no s’adormira mentre féiem l’amor.
Un any me n’aní amb un creuer del tipus de Titanic, no del de la peli Boat Trip, i allí vaig veure a una xica ballar, i m’aproximí a poc a poc, com els lleons dels documentals de La 2. Quan em trobava al seu costat, vaig olorar una forta olor a cassalla, i vaig pensar que eixa era la dona ideal per a un xic de poble com jo. De repent, va eixir del gran saló com la Ventafocs (Cenicienta pels bobos), i vaig perseguir-la fins o la proa, o la popa, o la proa, o la popa, o la proa, o la popa, del vaixell. Bé, que la trobí i li vaig furtar un bes. Li diguí: - Tens un sabor especial a la boca, com una mescla. I em respongué: - Acabe de vomitar. Necessite saber què va fallar.
També em tiraren una flor als peus anant per València les tres xicones de portada d’este mes de les revistes DT, FHM i MAXIM. Em girí i vaig dir-les que si tenia cara de test o què. Elles que vagen embrutant els carrers, que si m’enfade les denunciaré a la Guàrdia Civil. Necessite saber què va fallar.
Ei, però no penseu que no sé lligar, que una vegada vaig compartir la meua vida amb una xicona durant una hora, i mira que li ho vaig preparar tot perfectament. Per crear un ambient adequat li posí un disc que havia preparat especialment per l’ocasió. Començà amb Camilo Sesto (Vivir así es morir de amor) i continuà amb Las Grecas (Te estoy amando locamente), llavors ella apagà la mini-cadena. Després decidírem veure una pel•lícula i ella va voler posar Els deu Manaments. Però s’encabotà en anar directament a l’escena de l’orgia, i jo li deia que preferia veure quan Moisés obri les aigües del Mar Roig. També s’enfadà. Aleshores, com jo m’havia llevat les sabatilles i no sabia on les havia deixades me n’aní a l’habitació a per unes altres, perquè l’ambient s’estava carregant, i no d’ambientador ni de tensió sexual precisament.
Tanmateix sols hi havia unes sabates de taló d’agulla de color roig foc i me les vaig posar. De sobte, ella entrà per la porta, m’agafà del coll, em llevà els pantalons, els calçotets (sense ningun palomino) i allí em va violar. Va ser la meua experiència sexual més duradora. Només acabí, ella va eixir fugint dient: "Eres el pitjor amant que he tingut". M’agradaria saber com pot saber-ho en un minut escàs. Necessite saber què va fallar.