dissabte, 12 de juliol del 2008

PARIDA 12

En aquesta tonteria del ‘Backyard boy’ he fet un aplec (per als sunormalets que no sàpien el que vol dir: una arreplegà) de parides variades, perquè aneu entretenint-vos fins que vos envie l’actualització de la parida del valència de futbol, i fins que se m’ocurrixca alguna xorrà més llarga:

Et trobes sol? Fes-te esquizofrènic.
A una part de la meua família els diuen els Fontvella, perquè no pesen els grams, sinó els quilos
Al pa, pa. I al vi,... sóc el primer
El sexe entre dos persones és una cosa preciosa; entre cinc és fantàstic... Sempre que n’hi haja organització, organització, i algú li haja pegat un tir al pastor alemany de l’altra vegà.
La dona és l’expressió matemàtica més perfecta: Eleva el membre a la màxima potència, el posa entre parèntesi, li trau el factor comú i el redueix a la mínima expressió.
La meua primera vegada? La xicona es parà en mitat de l’acte i es posà dempeus en el llit per aplaudir-me.
Perquè les dones són superiors als hòmens? Perquè abandonen els vaixells primer
Què és un curtmetratge? És com una pel•lícula, però de la mesura del teu membre.
Si això és tràfic de drogues, la casa d’un del meu poble (no diré qui, però tots ens coneguem) és l’A-7 en el mes d’Agost
Sent passes, sent gent, sent quinze, sent vint
Si Crist va morir amb tres claus solament, com no ha mort la teua cosina si li l’ha clavat tanta gent?
Sols qui ha menjat all i ceba pot donar-te una paraula d’alé
Què tenen en comú el 29 de febrer, les Olimpíades, les eleccions generals i la meua activitat sexual? Que ocorren cada 4 anys
Tinc un dubte existencial. En un examen tipus test, la resposta d’una pregunta era "la més xicoteta mesura 3 cm." I no m’enrecorde de la pregunta.
Ja no tinc targeta del banc, perquè un dia vaig voler pagar amb una fent la representació de passar-la per l’aparell... I em tiraren fora del restaurant.
Jo volia ser un maníac practicant sexual de major, però sempre suspenc en la falta de pràctica.

I l’ especial: Trastaes per dir-li a una xicona una nit de borratxera (abans que ho intentes, t’avise. La majoria ja estan dites... lligar no lligaràs, però et riuràs molt)

Creus en l’amor a primera vista o he de tornar a passar per davant teu?
A LA CAMBRERA: Tens un bon morro?
A LA CAMBRERA: Quan et pregunte "què et pose?". Contesta-li: "nerviós"
A LA CAMBRERA: Si et pregunta "et faig alguna cosa?". Respon-li "Si eres una dona decent, no me la faràs"
A LA CAMBRERA: Si diu "està calent". Digues "depén en qui ho compares"
Tal vegada no siga el xic més ‘guapo’ del local, però sóc l’únic que t’està fent cas.
Si estàs buscant el tocaor de dones, no busques més. Sóc jo.
Te’n véns a pescar amb mi? Ja tinc la canya preparada.
Soy Blas, criador de gusanos como brazos de gitano... y este es mi campeón.