dissabte, 12 de juliol del 2008

PARIDA 23

Jo, el ‘Backyard Boy’, he viatjat en el temps i he esbrinat quines foren les últimes paraules d’alguns personatges famosos. Si no enteneu l’acudit, m’aviseu, o ho busqueu per internet (es pareix al de “què tenen en comú?”). I després trobareu les últimes paraules de gent morta ja fa temps, si encara haguera estat viva.

Jesús: M’han deixat clavat.
Ayrton Senna: El cotxe va que vola.
Carrero Blanco: M’agradaria visitar el monestir eixe un dia d’estos.
Juana de Arco: Estic cremada.
Maria Antonieta: Em fa mal el cap. No teniu alguna cosa?
Els astronautes del Columbia: No deixeu que la dona toque el ‘tornillo’!
Adolf Hitler: Esta pistola està carregada?
Antonio Flores: La mesura de cavall es pren amb una cullera de café o una sopera?
Juli Cèsar: L’esquena m’està pegant unes ‘punxaes’ de por, hauré d’anar a que em facen l’acupuntura.
Kenny (el de South Park): Mmmmpffff! Mmmmnnnnnnnuuuuuuuuuuuiiiiiiiii!
Walt Disney: No me digues! M’has deixat gelat!
Hombre mosca: Això és flit o desodorant?
El Geperut de NotreDame: Mai vaig poder estudiar dret.
Juan Pablo II: Jo sempre vaig voler ser el primer.
Michael Jackson: Jo tinc un passat molt negre
Robocop: En aquestos moments, res millor que tindre els nervis d'acer.
Hulk: Preferisc morir-me abans de ser un vell verd.
Pirata Barbanegra (va morir ahorcat): Tinc un nus a la gola
Batman: Superman és Clark Kent
Frankestein: Estic fet a trossos
La Venus de Milo: Jo aguante la bomba en les meues mans
Noé: No tingau por, només és un núvol d'una tronà d'estiu
Chewacca (a Luke Skywalker): "Ei, estàs segur que saps fer la depilació làser amb l'espasa de Jedi?"
Franco (si no haguera mort abans per Pocholo) (Només vore a Carmencita Mtnez. Bordiú): ¡No me creo quién veo bailando!
Maradona (no s'ha mort, però abans del 2010 cau segur): Crec que m'he passat de la ratlla...
Maradona (altra vegada): Em digueren que jugara pegat a la línia blanca...
M. A. Barracus, del Equipo A (el que escoltarà): Este és negre o un gitano que ha pres molt el sol? Perquè en tant de collar d'or...