dissabte, 12 de juliol del 2008

PARIDA 28

En aquesta parida, la número ja no sé quina (ja no sé el que he enviat i el que no, perquè he anat afegint gent a qui li'n faltaran -en duc unes 25 xorraes- i altra gent que vaig perdre la seua adreça quan se'm va caducar el correu), per inspiració del gran Forges, i per celebrar que em funciona l'ordinador després de quasi un mes, encara que seguisc sense tindre Internet a casa, m'he decidit a versionar poemes famosos. De moment he començat amb:

¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
más pura la luna brilla,
y se respira mejor?

I m'ha exit açò:

1¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
veo que eres muy gorrinilla,
y no sabes lo que es el jabón?

2¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
te voy a pegar las ladillas
de un tremendo revolcón?

3¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
veo el campo lleno de ladillas
y me entra en los bajos una gran calor?

4¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
la sexta no se pilla,
y tengo que ver "Dónde estás corazón"?

5¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
no me queda calderilla
y no te puedo invitar al bombón?

6¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
me pegaste las ladillas
porque estás hecha un putón?

7¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
te va a temblar la pepitilla
de un tremendo lametón?

8¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
me dejarás tocarte esa tetilla
que es más grande que un melón?

9¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
puedes usarme de silla
y sentarte sobre mí sin pantalón?

10¿No es verdad, ángel de amor,
que en esta apartada orilla,
que medejarás fecundar la semilla
que hay escondida en tu flor?

Però tranquils, hi ha d'altres poemes, però només una o dos versions. Temps al temps... S'accepten peticions. I de regal, una nova versió d'una nadala en castellà (No és tota meua):

Pero mira cómo beben los peces en el río,
pero mira cómo beben y yo muerto de frío.
Beben y beben y vuelven a beber,
los peces en el río que yo me voy a comer.

Por el camino que lleva al burdel,
pasan dos putas que no llevan sostén.
Los pastorcillos se las quieren trincar,
pero no tienen más que un roto condón
roto condón, qué putadón, con este pollón...

I tot el que he fet en paper i que em falta passar a net, no vos avorrireu. RECORDEU, hi ha coses que m'han passat de veritat, però tampoc en són totes (coses que semblen mentida són veritat, i algunes que pareixen veritat, sí que han passat també).