divendres, 11 de juliol del 2008

PARIDA 10

Holaaaaaaaaaaa penya!!!!!!! Amb aquesta parida he volgut agrair la vostra paciència per aguantar-me durant dos o tres anys de rallaes de bola, i és per això que, com a gran poeta consumat que em considereu tots i totes (sóc el futur Glorio ‘Fuentes’ - festival del humor), vos he composat a cadascún de vosaltres un ‘xascarrillo’ que vos podeu posar al xat, en lloc d’eixes cites cèl•lebres tan llargues i que ningú llegeix. Que ningú s’ofenga, he huscat la varietat i la rima fàcil, que n’hi havia molt de Martínez i acabat en -ez. (Si no ho estaves l’altra vegà, busca’t ara, que sí estaràs)
Esteu per ordre alfabètic i, així, si qualsevol vol la direcció d’algú, sols ha de mirar a qui li he enviat açò i la llista de direccions enviades.
Jo em diré a partir d’ara Blas "te la meto y no la sientes" Fuentes
Aida "Soy muy mala, pero parezco un angelito" Benito
Amparo "Soy tan guapa como la Monalisa y su marco" Arcos
Anna "me vol tot el món, com als caps de setmana" Beneyto
Anna "una bellíssima noia" Moya Godoy
Antònia "tan viva i olorosa com una begònia" Paredes
Carles "el model d’home actual" Bartual
Carles "la tinc roja i marcà com un freno de mà" Colechà
Carmina "com la mantis religiosa, que quan acaba en un home l’elimina" Herrero
Carolina "els hòmens em perseguixen més que a la Pitufina" Verdú
David "no me pots seguir ni a rebufo" halufo
Elena "forta i dura com una cadena" Martí
Esteban "no sé per què, però tinc el piu vermelló" Castelló
Eunice "Tía buena es lo que la gente me dice" Criado
Fran "the best man" Rodríguez
Gerson "Chiquita, peluda y pequeña como una ardilla" Padilla
Jennifer "al meu costat no tens res a fer" Gonzalo
Joan "Me’n menge una i en conte vint, com al parxís" Sanchís
Jordi "ni a ti ni a nadie la importa lo que hago" Santiago
José Luis "Quan la meua novia me veié nuet digué: Mar de Déu" Mateu
José "fuerte y listo como Bestia de X-Men" Manuel
José "quan veig un forat el tape com si fos un formiguer" meseguer
Juanjo "sóc més bast que un arrier" Giner
Laura "m’he comprat una romana pa pesar-me les mamelles dos vegaes a la setmana" Galiana (com la manta al coll)
Llorenç "estic més espavilat que un gat" Folguerà de Simat
Magdalena "mires com ho mires, una xica que val la pena" Valcárcer
Manuel "no quiero tanto a mi novia como al bar" Aguilar
María "l’infermera que té tota la gent guanyada" Tortajada
Mauricio "llevo las monedas del cambio en el... ay, un precipicio" Piano
Melanie "La Jolie me té tanta enveja que quan em veu fuig" Puig
Mónica M. B. "quina gran tia" de Gandia
Nerea "guapa i llesta com la deesa Atenea" Martínez
Olga "ninguna chica me llega a la suela" Escrihuela
Orlando "la tengo tan grande como un mando" Tebar
Oti "tot el que faig és d’amagatotis" Martínez
Pedro "si me la ves parece la de un negro" Martínez
Roser "al meu costat ben bé que estaràs" Tomàs
Salva "tinc un tanga de leopardo de color malva" Garrido
Samuel "me llega hasta la rodilla" Padilla
Santi "si mon pare s’antera que me tires els trastos voràs com és una transformació en superguerrer" Ferrer
Sergio "tinc el cul tan negre que pareix el túnel del tren" Guillén
Sergio "soy un fenómeno para la ciencia" de València
Tere "és que estic molt buenorra" Iborra
Vicent "un xic inocent, però que no vullgues vore mi ‘trancazo moreno’" Bueno
Vicent "són vint-i-tres" Garcés (no dic de què)
Victor "estoy como mi apellido" Salido
Yolanda "con los hombres soy yo quien manda" Fuentes
I els nous (recordeu, alguns noms i cognoms són de rimes xungues, que eixien altres, però eren ofensives):
Àngels "sóc més picant que les ensalaes mejicanes" Solanes
Cinthya "el meu germà és un ploraner" Sánchez Montaner
Domingo "passa una morena i em pose més dur que un mur" Palomares Tur
Francesca "estic més bona que la cervesa fresca" Bosch Serra
Iris "més preciosa que un violí" García Mocholí
Joan "quan se’m posa dura pareix feta de ciment" Climent
Molt de gust, i que sapigueu que organitzant les fotos de la facultat m’entrà un poc de pesar i tot. Del 16 al 24 d’Agost són les festes de bous de Sollana. Qui vullga vindre un divendres o dissabte, que avise. Si eres xic, n’hi ha un bon grapat de sollaneres; si eres xica, estic ‘facilón’.
De part d’un amic que vos estima... MAI VOS RENDIU