divendres, 14 de novembre del 2008

Parida 40: Llocs on jo no podria estar + història d'un gafe

En aquesta nova parida (l’he feta amb enllaços per a què si no coneixeu alguna cosa, vos siga més fàcil saber de què parle), per a fer coincidir-ne amb el meu aniversari del 15 de novembre, i ja que aquesta és la número 40, espere haver-la acabada hui divendres, dia 14, o el dia 15 abans que la gent comence a felicitar-me. Mare, estic fet mal agüelo, que ja passe dels vint-i-dos any complits. Aquesta anirà sobre una llista de llocs on jo no podria anar, perquè si estiguera una estona curta, acabaria pitjor del que estic; però ja avise, està feta per a punxar a algunes persones concretes, no us enfadeu si va per vosaltres, està fet a propòsit. I per acabar, vos contaré la història (real, que tinc testimonis) de com, veient que enguany tinc la negra, i que tot el que m’he fet seguidor, va cada vegada pitjor; de com enguany, només per a esta temporada m’he fet seguidor del Barça i del Madrid (encara que és més fàcil gafar el Reial que al Barça).

LLOCS ON NO PUC ANAR:

1- Al Saló del Còmic Manga. Si entre, i veig a les sailormoon, de col·legiales amb faldetes... d’allí no s’escapen vives ni les sailormoon, ni la Sakura de Naruto, ni la Max Payne de Final Fantasy... Ni el tio que va de Son Goku si vaig tot encegat, i es posa pel mig i se’n va la llum. Sense comentaris...

2- A Masia, Puzzle, Barraca... A llocs plens de “canis” i “jessis”... Pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum, pum,...

3- A un lloc ple de xics “emos” i de xiques “hippies. A veure si m’explique. Qui inventà això del “emos” pensava en una dona, perquè li quedava bé la roba i tot, però a un home això li fa semblar efeminat (per no dir res pitjor, que els homosexuals són persones, no com els emos). I un xic hippie sembla normal, amb coses arreu i barba casual, mentre que una xica, sembla una rodamón (mendiga, pa’ aclarir-se) amb roba vella d’un contenidor i el sobaco tot pelut, a no ser que siga una hippie pija, que aleshores no és ni hippie ni pija.

4- A una reunió d’Ultra Sur del R. Madrid. Ei, que fins fa dos anys jo era un ferm defensor que al Madrid li assenyalaven més penals perquè atacava més, però des de Bernard “sempre estic enfadat i vaig de prepotent” Schuster... Com que ja no. I d’ací ve la història real que m’ha passat.

HISTÒRIA D’UN GAFE:

A veure, fent un resum breu (Tinc 5 testimonis segurs que açò és veritat), vos diré que fins que acabe la temporada, m’he fet seguidor oficial de Madrit i del Barsa, un gran sacrifici per a mi, ja que després de tot el que va passar fins agost, referint-me als dos equips dels quals sempre seré aficionat de cor (València i Milan), enguany vaig decidir només animar i seguir el Pamesa Bàsquet.

Resultat: que després d’esborrar-me per Koeman, Soler, Supercopa d’Espanya, Ronaldinho al Milan, els dos equips en UEFA i no en la Lliga de Campions, etc. Ara em resulta que el València i el Milan han estat líders de les seues lligues, van endavant en la copa, juguen bé de vegades, funcionen els fitxatges... I per contra al Pamesa ja han despatxat l’entrenador i han apartat a un jugador. Així que al final he decidit sacrificar-me i fer-me “dels grans”, i des que m’he convertit, açò és el que ha passat.

Unes dos setmanes aproximadament que duc de seguidor oficial, abans m’ho estava plantejant, ara vos enumeraré la llista de coses que han passat (excepte 6-0 del Barça, els va fatal (Madrid), o bé, però en part (Barça) això va ser l’hamburguesa del mc donald’s):

R. MADRID

Lesió de Pepe (2 setmanes), Diarrá (4 setmanes), Van Nistleroy (9 mesos), Robben (6 setmanes), De la Red quasi mor / el mate...

Perd el partit a casa contra la Juventus.

A Guti el pillen eixint a les 4 de la matinada d’una discoteca...

Raúl enfadat amb Schuster, reunió d’urgència entre els capitans, el president i Judatovic...

Quasi empata contra el Màlaga (si no arriba a ser per un penal que no pita mai ningú)

El R. Unió d’Irun els elimina de la Copa del Rei

En el bàsquet Raül López també lesionat

BARÇA

Lesió d’Iniesta per a 6 setmanes

Henry amb mig peu fora quan acabe la temporada

El Barça de bàsquet perd per primera vegada en Eurolliga

I contra el Benidorm, ja veurem, que guanyà 1-0, però va patir...