dimarts, 4 de novembre del 2008

Parida 38: Coses inútils

Xiquets i xiquetes, en aquesta nova parida (que he hagut de fer-la dues vegades, perquè el word no m’ha deixat gravar la primera vegada, i ho he perdut tot, posant només ara el que recordava) he fet una mescla d’una llista de les coses més inútils, que no tenen cap profit o que no he vist mai utilitzar, amb uns pocs “dubtes existencials” d’estos dels meus, que serien una manera d’allargar el Per què...?, i amb unes tonteries que volia tractar a una parida amb frases (moltes reals, i el més exactes que puc recordar) que ha dit la gent alguna vegada jugant al parxís i al truc. Potser les frases no són exactes, però sí molt semblants. Aquesta mescla repetixc que s’ha fet perquè he perdut el primer que havia fet, i si ja m’agradava poc la parida, ara que serà més curta, encara m’agradarà menys. Les coses inútils seran la parida 38, i els desvarios, la 39.

LLISTA DE COSES INÚTILS:

1- EL CERVELL DE BUSH: Encara no hi ha notícies d’activitat cerebral en eixe home, als fets em remet, i és que si no els agrada ni als americans (que són tan seus), alguna cosa dolenta que altra tindrà.

2- LES ORONETES (ORONELLES PER A ALTRA GENT): Pardal lleig, sense un cant bonic, més ben dit sorollós i asquerós, ho plena tot de brutícia per no dir merda, no se’l mengen ni els gats, et desperten a l’estiu... Farem una prova. Penseu una cosa bonica relacionada amb les oronetes. Ja està? Ara penseu alguna cosa que no tinga a veure amb els poemes de Bécquer. Què no se vos ocorre res? Per alguna cosa és...

3- EIXA COSA MENUDA I INÚTIL QUE TINC AL MEU COS: Ie, que estic parlant de l’apèndix... En quina cosa estàveu pensant?

4- LA BÚSTIA DE VEU ALS MÒBILS: ‘Clic!’ Aquest és el típic missatge de veu que s’escolta, i no és res més que penjar el telèfon només te n’adones que bota la bústia de veu. I si algú deixa un missatge, com el qui l’ha rebut no l’escolta mai tampoc...

5- EL BOTÓ A INTERNET, A LES PÀGINES GUARRES, QUE DIU “NO, NO SÓC MAJOR DE 18 ANYS”: Algun dia d’aquests provaré a fer-ne un clic al damunt a veure què passa, però em fa por. A veure si això explota o ve la guàrdia civil a buscar-me, que això no ho utilitzen ni els retors.

6- EL CERVELL D’UN HOME QUAN VEU UN ESCOT: Eeeeeeeeemmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!! És que estava mirant una pàgina de les d’abans. De què vos parlava?

7- ALGUNS PRESENTADORS I ALGUNES PRESENTADORES DE LA TELEVISIÓ: El meu cervell no pot pensar en altra cosa. És una teoria que estic desenvolupant, que si un programa no triunfa, posa-li xiques amb poca roba (o més ajustada, o sense) a punta pala (Mamachichos que li diu algú), i segur que encara que siga de passada, els homes el veuran. Si jo fóra productor de televisió, faria de carta d’ajust un programa en el qual només eixirien hostesses. Ja veuríeu, ja, 50 % d’audiència. Imagineu-se en un mateix lloc a les cantants i les ballarines del picú, canta sing-star i del al peu de la lletra (o com es diguen), les del gran prix, la de la ruleta de la fortuna (l’únic programa bo de tots els que he dit), la de el mur infernal... Pararé ja, que m’acabaré posant ‘burro’ i tot.

8- EL COTXE QUAN NO CAL: El meu C3, en quasi 10 mesos i mig, només ha fet, encara no arriba, 7.900 km.

9- ELS FRIKIS DE LA TELEVISIÓ: Però em referisc als que donen una mala fama a la paraula friki, de la qual em sent tan orgullós de pertànyer, o siga, els Carmen de Mairena, Pozí, Arlequí, Tamara... Si han de xuplar del pot de la televisió, almenys que siguen xiques lleugeres en la seua manera de ser, i que estiguen templades per a eixir en alguna revista. Ja ens entenem... Que Carmen de Mairena podria eixir a la revista zero, però no és el cas.

10- EL MEU PRIMER CONDÓ: Si ja és quasi de la família. Encara recorde quan me’l donaren amb 16 anys per una campanya de la SIDA, que s’ha criat amb mi, hem viscut junts moltes coses, excepte la que tocava, acompanyant-me en la cartera durant quasi 12 anys... Snif! I allí està el pobre, esperant la seua ocasió de debutar, a veure si algun dia trobe alguna xica més desesperada que jo... Que el pobre està més caducat que Fidel Castro.